The Brave Little Toaster Goes to Mars
Robbie, the master's baby, has been mysteriously beamed to Mars. It's up to Toaster, his old pals and a houseful of new friends to reach for the stars and bring him safely home.
Robbie, the master's baby, has been mysteriously beamed to Mars. It's up to Toaster, his old pals and a houseful of new friends—a fan, microwave, calculator, bag of cheddar-flavored popcorn and "the contraption in the junk drawer"—to reach for the stars and bring him safely home.