Invisible
Based on the novel by Eloy Moreno. Capi, a twelve-year-old boy with a normal life, has suffered a terrible accident that has left him with severe post-traumatic stress disorder. Neither the school, nor his friends, nor his family can explain what has happened. However, the psychologist who treats him is determined to delve into his story and discover the reasons that led him to this situation.
Based on the novel by Eloy Moreno, twelve-year-old Capi has suffered a terrible accident that has left him with severe post-traumatic stress disorder. Neither the school, nor his friends, nor his family can explain what has happened. However, the psychologist who treats him is determined to delve into his story and discover the reasons that led him to this situation. Little by little, Capi begins to trust him and tells him that he has the power of invisibility, and that the terrible nightmares that haunt him every night are linked to the monsters and the dragon that haunt him.
Capi suffers a terrible accident that leaves him with PTSD and the power of invisibility.
Kiri struggles to visit Capi, who begins to tell of his problems at high school.
Capi tells how he got the power to make himself invisible by going to MM’s party: the Olympics.
Capi, with the power to become invisible, distances himself from his friends, especially Zaro.
Guilt eats away at MM, who isolates himself, as the school begins to investigate the accident.
Capi tells the truth about his accident. The teacher unveils the mystery of the dragon on her back.