Ms. Marvel
Marvel Studios’ 'Ms. Marvel' is an original series that introduces Kamala Khan, a Muslim American teenager growing up in Jersey City. An avid gamer and a voracious fan-fiction scribe, Kamala is a Super Hero mega fan with an oversized imagination—particularly when it comes to Captain Marvel. Yet Kamala feels like she doesn’t fit in at school and sometimes even at home—that is, until she gets super powers like the heroes she’s always looked up to. Life gets better with super powers, right?
Kamala Khan attends Avengercon only to discover that she herself might have superpowers.
Kamala and Bruno explore the source of her new-found powers just in time for a perilous adventure.
Ahead of Aamir’s wedding, Kamala may face grave consequences due to a crucial decision she makes.
Kamala travels around the world to solve the mystery of the bangle and her family’s history.
The bangle reveals secrets to Kamala about her family lineage, as well as the truth behind the Veil.
Back in New Jersey, Kamala fights to save her friends from the clutches of Damage Control.