Beauty and the Beast: The Enchanted Christmas
Celebrate the holidays with this film inspired by Disney's classic. Mrs. Potts recounts another "tale as old as time" about a Christmas that almost wasn't, thanks to scheming composer Forte, who is determined to keep Belle and Beast apart forever.
Celebrate the most magical time of the year with this irresistible holiday movie, inspired by Disney's beloved classic. Share the wonder as Mrs. Potts recounts another "tale as old as time" about a Christmas past that almost wasn't, thanks to the scheming of former court composer Forte, who is determined to keep Belle and Beast apart forever. This enchanting adventure boasts delightful songs, spellbinding visuals and enduring themes of hope, friendship and love.