Beauty and the Beast
Embark on an epic adventure with Belle, Beast, and all the characters you love, with the music you’ll never forget.
Join brave, independent Belle on the adventure of a lifetime as she sets out to rescue her father---and discovers the enchanted castle of a mysterious beast. Enjoy this timeless tale overflowing with unforgettable characters and music you'll never forget, universally acclaimed as one of Walt Disney Animation Studios' finest features.