Mulan II
Mulan, a beautiful and heroic Chinese girl, is preparing to marry, but first she must complete a dangerous mission. Accompanied by her fiancé, three princesses and her sassy guardian dragon, Mulan sets out on the adventure of a lifetime.
After saving her nation from the evil Huns, the spirited Mulan gets the surprise of her life when General Shang asks for her hand in marriage. Before the wedding, however, Mulan and Shang must complete a dangerous mission as they escort three princesses — Ting-Ting, Mei and Su — to a distant city. The future of China hangs in the balance when, in the middle of their journey, Mulan and Shang clash over their duties. Breathing fire into all this mayhem is the mischievous Mushu, who wants to keep Mulan single as long as possible so he can keep his cushy job as her guardian dragon.