Captain America: The First Avenger
After being deemed unfit for military service, Steve Rogers volunteers for a top- secret research project that turns him into Captain America.
After being deemed unfit for military service, Steve Rogers volunteers for a top secret research project that turns him into Captain America, a superhero dedicated to defending America's ideals. Captain America leads the fight for freedom as the ultimate weapon against evil. When a terrifying force threatens everyone across the globe, the world's greatest soldier wages war on the evil HYDRA organization, led by the villainous Red Skull.