Stan Lee's Superhumans
In "Stan Lee's Superhumans," Stan Lee sends Daniel Browning-Smith (the World's Most Flexible Man) on a global search to test the claims of individuals who are rumored to have real-life comic-book powers.
Throughout history, the forces of evolution and genetic mutation have endowed humans with astonishing new abilities and features. It's a process that continues to this day, and nowhere is it more evident than in the fascinating world of Stan Lee's "Superhumans."