Marvel Studios: Assembling A Universe
This documentary special offers a front-row seat to the inception of Marvel Studios, the record-breaking films, the cultural phenomenon, and Marvel Television.
In this exclusive prime-time documentary special, audiences are taken further into the Marvel Cinematic Universe than ever before, offering viewers a front-row seat to the inception of Marvel Studios, the record-breaking films, the cultural phenomenon, and futher expansion of the universe by Marvel Television. Marvel's first television special features exclusive interviews and behind-the-scenes footage from all of the Marvel films, the Marvel One-Shots, and Marvels agents of S.H.I.E.L.D. and behind-the-scends footage from Marvel Studios hits like Captain America: The Winter Soldier and Guardians of the Galaxy, including a look inside Marvel's Avengers: Age of Ultron.