Buster's Big Halloween Adventure
It's Halloween in Wheelieville, and Buster can't wait to dress up for trick-or-treating! He's even more excited this year because he gets to spend it with his little cousin, Bella Bus, who is in town to celebrate her very first Halloween. But when the town's precious Pumpkin Light and Tasty treat bowl goes missing, it's up to Buster, Bella, and all his friends to save Halloween.
It's Halloween in Wheelieville, and Buster can't wait to dress up for trick-or-treating! He's even more excited this year because he gets to spend it with his little cousin, Bella Bus, who is in town to celebrate her very first Halloween. Buster loves being Bella's personal guide and helping her find an awesome Halloween costume. But when the town's precious Pumpkin Light and Tasty treat bowl goes missing, it's up to Buster, Bella, and all his friends to save Halloween before the big parade!