Deck the Halls
Determined to unseat Steve Finch as the town's holiday season king, Buddy Hall plasters his house with so many decorative lights that it'll be visible from space! When their wives and kids bond, the two men only escalate their rivalry-decorating. It's anybody's guess whether the holidays will wind up jolly or jostled!
Matthew Broderick and Danny DeVito star in this hilarious holiday comedy as two competitive neighbors who try to put the "win" in "winter!" Determined to unseat Steve Finch (Broderick) as the town's holiday season king, Buddy Hall (DeVito) plasters his house with so many decorative lights that it'll be visible from space! When their wives (Kristin Davis and Kristin Chenoweth) bond, and their kids follow suit, the two men only escalate their rivalry, and their decorating. It's anybody's guess whether the holidays will wind up jolly or jostled in this wild laugh-fest the whole family will love!