Mid-Century Modern
The series follows three best friends — gay gentlemen of a certain age — who, after an unexpected death, decide to spend their golden years living together in Palm Springs where the wealthiest one lives with his mother.
The series follows three best friends — gay gentlemen of a certain age — who, after an unexpected death, decide to spend their golden years living together in Palm Springs where the wealthiest one lives with his mother. As a chosen family, they prove that no matter how hard things get, there’s always someone around to remind you it would be better if you got your neck done.
Sybil helps Arthur get a job as a personal shopper; Jerry tries to go to a Donny Osmond concert.
The friends confront their populist, congresswoman neighbor ― a wild party girl by night.
The friends decide to make a change in the house, but unexpected guests show up.