Modern Family
Modern Family is a comedy series that views three different families through the lens of a documentary filmmaker and his crew. Jay Pritchett (Ed O’Neill) is the patriarch of this complicated, messy and loving modern family.
Luke gets the ultimate birthday party and everyone has a say except for maybe Luke.
No one gets any sleep when Jay fraternizes, Phil dramatizes and Mitchell ferberizes.
A family is like a sports team… some members are first-stringers and others get benched.