Alias
Traveling around the world incognito. Fighting the bad guys. Wrestling with inner demons. For young spy Sydney Bristow, this is a typical day at her not-so-typical job as a secret agent.
Traveling around the world incognito. Fighting the bad guys. Wrestling with inner demons. For young spy Sydney Bristow this is a typical day at her not-so-typical job as a secret agent. Further complicating the situation is her CIA superior Jack, who also happens to be her estranged father. Utilizing a variety of disguises and secret weapons, Sydney infiltrates the dangerous underworld, discovering family secrets, hidden agendas and ultimately, love. The adventure and intrigue of this deadly lifestyle explodes in this high octane, contemporary series that TV Guide calls "a wonderfully entertaining thriller."