Enemy of the State
Robert Clayton Dean is a successful Washington, D.C., attorney who -- without his knowledge -- is given a video that ties a top official of the National Security Agency to a political murder!
Hot Hollywood favorite Will Smith stars with Academy Award winner Gene Hackman (Best Actor, 1971) in a high-powered suspense thriller where nonstop action meets cutting-edge technology! Robert Clayton Dean is a successful Washington, D.C., attorney who -- without his knowledge -- is given a video that ties a top official of the National Security Agency to a political murder! A lethal team of skilled NSA operatives wages a relentless, ultra-high-tech campaign to discredit Dean and retrieve the incriminating evidence! Also featuring Regina King in an impressive, star-studded cast -- get ready for even more action to explode as Dean desperately races to reclaim his once normal life.