India's Wild Leopards
Follow cameraman Sandesh Kadur into some of India’s most isolated regions on his mission to discover the secretive lives of India’s leopards.
India is home to masters of stealth that prowl the deepest jungles and the highest mountains. Journey to Ladakh within the Himalayas in search of snow leopards – the ghost of the mountains – and venture into the realm of the smallest of big cats – the clouded leopard – within the jungles of Northeast India. Wildlife cameraman Sandesh Kadur is on a mission to uncover their secretive lives.