Tigers on the Rise
Disneynature’s “Tigers on the Rise” celebrates the remarkable comeback of one of the world’s most iconic animals. Tiger populations have rebounded so successfully, many of the big cats are venturing from India’s forest reserves into farms and villages. The heroes in this story are the vets, scientists, and community patrols dedicated to ensuring that tigers and people can coexist.