Alice in Wonderland
Tumble down the rabbit hole with Alice for a fantastical adventure with the Mad Hatter (Johnny Depp) and an extraordinary cast of characters. Inviting and magical, Alice In Wonderland is an imaginative new twist on one of the most beloved stories of all time.
Tumble down the rabbit hole with Alice in this imaginative twist on one of the most beloved stories of all time. Alice (Mia Wasikowska), now 19 years old, returns to the whimsical world she first entered as a child and embarks on a journey to discover her true destiny. This Wonderland is a world beyond imagination and unlike anything ever seen before. The extraordinary characters come to life richer and more colorful than ever. There's the Mad Hatter (Johnny Depp), the White Queen (Anne Hathaway), the Red Queen (Helena Bonham Carter), the White Rabbit (Michael Sheen) and more. Contains tobacco depictions.