The Santa Clauses
The beloved franchise returns! Scott Calvin, after twenty-eight years, reigns true as Santa Claus, leader of the North Pole and Christmas. With his family - Carol, Sandra, and Cal - by his side, and his elves at the reins, Scott Calvin contends with a changing world to keep the spirit of Christmas alive for a new generation.
Scott names Cal the next Santa and looks to turn Christmas into a family business.
Magnus Antas, the Mad Santa, drags another Legendary Figure into his plot against the North Pole.
The return of an old friend helps the North Pole prepare for battle against the Mad Santa.
When Mad Santa and Olga finally breach the North Pole, Santa, and the elves must defend their home.