The Santa Clause 2
Tim Allen returns in this heartwarming holiday sequel as Scott Calvin, who has been a very successful and happy Santa for eight years. But now he faces a new challenge: If he doesn't get married by Christmas Eve, he'll stop being Santa forever.
Tim Allen reappears as Scott Calvin in Santa Clause 2, the hilarious sequel to everybody's holiday favorite. Scott has been Santa Claus for the past eight years, and his loyal elves consider him the best one ever. But Scott's got problems. His son Charlie has landed on this year's "naughty" list, and if Scott doesn't marry by Christmas Eve – one very, very short month away – he'll stop being Santa forever.