For the Birds
A flock of small birds perch on a telephone wire. Sitting close together is hard enough, and then comes along a large dopey bird who tries to join them with comical results.
One by one, a flock of small birds perches on a telephone wire. Sitting close together has problems enough, and then comes along a large dopey bird who tries to join them. The birds of a feather can’t help but make fun of him – and the clique mentality proves embarrassing in the end.