The Other Black Girl
Nella, an editorial assistant, is tired of being the only black girl at her company, so she’s excited when Hazel is hired. But as Hazel’s star begins to rise, Nella spirals out and discovers something sinister is going on at the company.
Nella meets Hazel, a new coworker at Wagner Books, who may not be exactly what she seems.
Nella and Hazel try to start over, while Nella digs deeper into the mystery of Kendra Rae Phillips.
A leak of Colin’s book causes pandemonium at Wagner, and tensions boil over between Nella and Vera.
As Hazel maneuvers her way deeper into Nella’s life, Nella begins to feel overwhelmed.