Hidden Figures
An incredible & inspiring untold true story about three women at NASA who were instrumental in one of history’s greatest operations – the launch of astronaut John Glenn into orbit.
The incredible untold true story of Katherine Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) & Mary Jackson (Janelle Monae)—brilliant African-American women working at NASA, who served as the brains behind one of the greatest operations in history: the launch of astronaut John Glenn into orbit. This stunning achievement galvanized the world and inspired generations to dream big.