Super Robot Monkey Team Hyperforce Go!
A fast paced futuristic anime-style action series that pits the forces of Ultimate Evil against a scrappy band of high-tech monkey warriors, led by a resourceful young teen boy. This epic coming of age sci-fi adventure centers on a boy named Chiro and his team of five Robot Monkeys, who defend their home, Shuggazoom City against the evil Skeleton King and his monster minions.
Transformed into a feral monkey boy, Chiro goes on a quest to restore a fallen Monkey Team member.
Chiro and the Monkey Team encounter a mechanical entity with mysterious intentions.
An attack from the Skeleton King Droid maroons Gibson on a planet with an enemy astronaut.
The Hyperforce stops at an interstellar minimart with a very strange sideshow attraction.
The Hyperforce encounters the deadly forces involved in a cosmos-wide video game.
The Hyperforce must defeated the number two-rated videogame player before he destroy Shuggazoom.
The Hyperforce's biggest fan Krinkle traps them in the most dangerous prison of all - his own mind.
Highly intelligent locusts from the future eat their way into the present of Shuggazoom.
A gang called the “Wild Five” kidnaps Nova and Jinmay and reprograms Jinmay to become like them.
The Monkey team tries to stop Mandarin and the Skull Sorceress from resurrecting Skeleton King.
The Monkey team awakens Captain Shuggazoom who tells them of his time with the Alchemist.