Kim Possible
Kim Possible is your typical high school girl who, in her spare time, saves the world from evil villains. Along with her best friend Ron Stoppable; his pet, a naked mole-rat named Rufus; and their webmaster buddy Wade, who feeds them vital information via a special Kimmunicator device, Kim foils archenemies around the globe. Then it's back to her family and homework.