Hawkeye
Marvel Studios’ “Hawkeye” is an original new series set in post-blip New York City where former Avenger Clint Barton aka Hawkeye has a seemingly simple mission: get back to his family for Christmas. But when a threat from his past shows up, Hawkeye reluctantly teams up with Kate Bishop, a 22-year-old skilled archer and his biggest fan, to unravel a criminal conspiracy.
Archer Kate Bishop lands in the middle of a criminal conspiracy, forcing Hawkeye out of retirement.
Clint has to help Kate disentangle herself from the Tracksuit mafia and a real-life murder mystery.
After escaping a new threat, Clint and Kate join forces against an expanding criminal conspiracy.
A fallout nearly derails their partnership, but Kate makes a discovery that changes everything.
Clint and Kate’s partnership is tested as they face the consequences of exposing the conspiracy.