Daredevil: Born Again
Mayor Wilson Fisk crushes New York City underfoot as he hunts down public enemy number one, the Hell’s Kitchen vigilante known as Daredevil. But beneath the horned mask, Matt Murdock will try to fight back from the shadows to tear down the Kingpin’s corrupt empire and redeem his home. Resist. Rebel. Rebuild.
Daredevil is in hiding, but he isn't laying low. A shadowy player from Washington, D.C. emerges.
Fisk's operation is dealt an irrevocable blow. The resistance spills over into the streets.