Winnie the Pooh
Return to the Hundred Acre Wood in this heartwarming original movie and reunite with the beloved bear and his silly but steadfast friends as they search for Eeyore's lost tail.
Return to the Hundred Acre Wood in this heartwarming original movie and reunite with the beloved bear and his silly but steadfast friends for a magical family experience. When sad old Eeyore loses his tail, Owl sends the whole gang — Pooh, Tigger, Rabbit, Piglet, Kanga and Roo — on a wild journey to help Eeyore and save Christopher Robin from the mysterious Baksun. In the end, it turns out to be a very busy day for a bear who simply set out to find some hunny. Inspired by five stories from A.A. Milne's books and created in Disney's legendary, hand-drawn style, this all-new classic introduces one of the world's most cherished characters to a whole new generation. Bursting with brand-new songs, the wonderfully whimsical Winnie The Pooh is a must-own.