My Friends Tigger & Pooh
Pooh, Tigger, and friends from the Hundred Acre Wood welcome new neighbors: an adorable six-year-old girl named Darby and her puppy, Buster. With the help of adventurous super sleuths Tigger and Pooh, viewers help solve the mystery!