Maggie Simpson in “Rogue Not Quite One”
On their way to daycare, Homer loses track of Maggie who hops in Grogu’s hovering pram for a hyperspace-hopping adventure across the galaxy. Facing a squadron of Imperial TIE fighters, Maggie brings the battle to Springfield in this epic short celebrating all things Star Wars.