The Simpsons
This beloved animated comedy tells the story of the Simpson family and the residents of the typical American town of Springfield. Homer Simpson works at the local nuclear plant, and does his best to lead his family, but often finds that they are leading him. Living with Homer at 742 Evergreen Terrace is loving, blue-haired matriarch Marge, troublemaking son Bart, overachieving daughter Lisa and pacifier-sucking baby Maggie.
When Lisa starts wearing “vintage” clothes, she's welcomed into the super-elite fashion club.
Is Bart Simpson truly a bad seed? Homer and Marge must find out once and for good.
A mysterious buyer purchases every ticket for the KPOP concert Lisa wants to go to.
Patty and Bart team up for the ultimate prank: getting Homer declared legally dead.
Principal Skinner discovers a runaway at school and has to take the kid into his home.
Set in the future, Marge copes with the hormonal onslaught hitting her now teenage kids.
Homer’s enthusiasm skills land him a job at a company with a mind-altering agenda.
It’s the 800th episode! Marge enters Santa’s Little Helper in the national dog show in Philadelphia.
Homer strikes up a friendship with Kirk Van Houten, leading them to a business venture together.