Marvel One-Shot: All Hail the King
After the events of Iron Man 3, Trevor Slattery is infamous. Luckily, the actor has agreed to a profile with a documentary filmmaker.
After the events of Iron Man 3, Trevor Slattery is an infamous icon. He’s also locked up in a high-security prison. Luckily, his newfound profile has brought him celebrity and protection on the inside – and the actor has gladly agreed to an in-depth interview with a documentary filmmaker.