The Rocketeer
Seven-year-old aspiring pilot, Kit Secord, learns she’s next in line to become The Rocketeer, a rocket-pack wearing superhero who can fly!
Seven-year-old aspiring pilot, Kit Secord, learns she’s next in line to become The Rocketeer, a rocket-pack wearing superhero who can fly! Armed with her cool new gear and secret identity, Kit takes to the skies to protect her town of Hughesville and its residents from danger. Assisting her on her heroic adventures are her best friend Tesh, bulldog sidekick Butch, and airplane mechanic grandfather, Ambrose Secord.