The Three Musketeers
The Three Musketeers battle enormous odds in their attempt to defeat an evil royal adviser and a seductive envoy plotting to overthrow France's crown—fighting against both time and scores of enemies.
An action-packed tale of three loyal swordsmen (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt) who are joined by an eager recruit (Chris O'Donnell) to protect the King of France. Together, they battle enormous odds in their attempt to defeat an evil royal adviser (Tim Curry) and a seductive envoy (Rebecca De Mornay) plotting to overthrow France's crown—fighting against both time and scores of enemies. Contains tobacco depictions.