Deadpool
Based upon Marvel Comics’ most unconventional anti-hero, "Deadpool" tells the origin story of mercenary Wade Wilson, who hunts down the man who nearly destroyed his life.
Based upon Marvel Comics most unconventional anti-hero, "Deadpool" tells the origin story of former Special Forces operative turned mercenary Wade Wilson, who after being subjected to a rogue experiment that leaves him with accelerated healing powers, adopts the alter ego Deadpool. Armed with his new abilities and a dark, twisted sense of humor, Deadpool hunts down the man who nearly destroyed his life.