Fantastic Four
A young genius builds a portal to another dimension with help from friends and colleagues but an accident leaves one stranded and the others altered with unusual powers. Four years later, the stranded victor returns as a megalomaniacal conqueror and the others must put aside their differences to stop him as the Fantastic Four.