A Good Year
Russell Crowe stars as a success-driven banker whose life changes when he inherits a wine estate and travels to France, where he encounters childhood memories and a beautiful woman.
A London bond trader inherits a chateau in Provence which he intends to promptly sell, but after a visit to his new property, he puts off returning to city life when he falls in love with an enchanting Frenchwoman, becomes entangled in a dispute over ownership with a new-found cousin, and uncovers a plot by his tenant farmer to sell a fabulous wine the man's been producing in secret on the land.