The Proposal
When high-powered book editor faces deportation back to Canada, she declares that she's actually engaged to her put-upon assistant who she's tormented for years.
On the verge of being deported and losing the high-powered job she lives for, the controlling Margaret announces she's engaged to her unsuspecting, put-upon assistant Andrew. After he proposes a few demands of his own, the mismatched couple heads to Alaska, where they have four short days to convince his quirky family and a very skeptical immigration agent that their charade is real.