9-1-1: Lone Star
A New York firefighter, along with his son, relocates to Austin, where he must try to balance the duties of saving those who are at their most vulnerable and solving the problems in his own life.
The 126 try to contain a toxic cloud of death unleashed by the train derailment.
TK gets a huge surprise on his 30th birthday; Tommy is determined to push through.