High Potential
Written by Drew Goddard (“The Good Place,” “The Martian”) and starring Kaitlin Olson, “High Potential” follows a single mom with an exceptional mind, whose unconventional knack for solving crimes leads to an unusual and unstoppable partnership with a by-the-book seasoned detective (Daniel Sunjata). Based on the popular French series “Haut Potentiel Intellectuel."
When a social media stunt turns deadly, Morgan and Karadec head to an influencer content house.
Morgan and Karadec team up with an art-recovery expert to unravel a tangled case.