Chasing the Equinox
Ancient Civilizations hid the secrets of their incredible knowledge of astronomy in their temples and palaces, built to align with the sun, on the same day, all over the world. Revealing humankind’s obsession with the sun, across thousands of years and every continent, this is architectural magic on a cosmic scale.