Pirates of the Caribbean: At World's End
Captain Jack Sparrow, that wily charmer of a pirate, is trapped in Davy Jones' Locker when his pirate brethren begin a desperate quest to locate and rescue him. Follow their wild seafaring adventures from exotic Singapore to World's End and beyond.
Just when he's needed most, Captain Jack Sparrow (Johnny Depp), that witty and wily charmer of a pirate, is trapped on a sea of sand in Davy Jones' Locker. In an increasingly shaky alliance, Will Turner (Orlando Bloom), Elizabeth Swann (Keira Knightley) and Captain Barbossa (Geoffrey Rush) begin a desperate quest to find and rescue him. Their reason? Captain Jack is the last of the nine Pirate Lords of the Brethren Court who must unite in a final stand to preserve the freedom-loving pirates' way of life.