Little Einsteins
This innovative new series provides preschoolers with new ways to hear and see music and art. In every episode, our four heroes meet at their backyard clubhouse and, before long, embark on a mission with a specific goal to reach.
This innovative new series provides preschoolers with new ways to hear and see music and art. In every episode, our four heroes meet at their backyard clubhouse and, before long, embark on a mission with a specific goal to reach. The heroes enlist their amazing friend, the dynamic ROCKET, and together they blast off on "the mission of the day" which can include Rocket taking them to the Great Wall of China, Big Ben, the Eiffel Tower or dipping through Van Gogh's Starry Night among other interesting new "places." When they encounter obstacles, the heroes enlist the viewer's help to help them on their quest.
The team explores the ocean in a quest to reunite a hermit crab with his best friend.
June and the rest of the team help a trio of puppets find their way to a puppet show.
Annie and the team are in San Francisco get a distress call from a toy helicopter.
Quincy and the Team travel to Elsinore, Denmark to free Princess Bassoon from a sleeping spell.
The Little Einsteins make a hungry Rocket his favorite healthy energy food: Rocket Soup.
June's dance students, four cute blue-footed booby birds, have a big dance recital!
Rocket needs to take some soup to his sick grandma, but Big Jet tries to steal it.
Rocket and the team are flying through Egypt when The Great Sphinx asks for help with a puzzle.