Fancy Nancy Clancy
Follow Fancy Nancy on her adventures with family and friends as she finds the extraordinary in the ordinary, and with a little imagination, transforms the plain into the exquisite!
Meet six-year-old Fancy Nancy, and follow her adventures as she finds the extraordinary in the ordinary. Even when things don’t go as planned for Nancy, she knows she can take any situation and make it fantastic with the support of her family and friends, her dog, Frenchy, and beloved doll, Marabelle. Nancy knows there's nothing fancier than being true to you!