Culprits
Family man Joe Petrus is living the American dream with his fiancé and step-kids. However, unbeknownst to them, Joe was involved in a mysterious crime three years ago and now his dangerous past is about to catch up with him. When a killer starts targeting the crew behind the crime, Joe realizes it’s only a matter of time before his family is targeted. He returns to London to track down his old gang and find out who is coming after them.
Joe is living the dream but is hiding a dangerous secret and his past is about to catch up with him.
While Joe’s lies spiral in the present, a flashback reveals a shocking new member of The Culprits.
Specialist has an unexpected visitor and Joe embarks on a mission to neutralize the looming threat.
After an uneasy reunion, Joe and Officer travel to France to find the killer before he finds them.
The killer closes in on the Culprits and his motives become clearer. But who is he working for?
The Culprits make a shocking discovery, and a trap set for the killer takes a dark turn.
The Culprits are outnumbered, and a horrified Joe is presented with an impossible decision.
Joe tries to maneuver Dianne into a trap, and the fate of his family hangs in the balance.