The Clearing
A local girl goes missing and triggers a woman’s trauma from her childhood when she was a member of a female-led cult called The Kindred. This psychological thriller burrows under the skin and inside the mind, blurring the lines between past and present, reality and nightmare.
After Asha is kidnapped, her elder sister Amy teaches her the rules of Blackmarsh.
Blamed for Asha’s bad behavior, Amy is forced to take LSD as part of her clearing for her sins.
Police raid Blackmarsh to rescue the children. Wayne tells Freya their daughter might have run away.
Adrienne has been found in Paris while Freya sees Dr. Latham giving a talk on The Kindred.
Believing she has powers to walk through time, Dr Latham helps Adrienne form The Kindred.
Adrienne is extradited and Henrik is released from prison not revealing what happened to Asha.
Searching for Billy, Freya finds Adrienne on a private island relaunching The Kindred.