Win or Lose
Pixar’s first original series follows intertwined stories of eight different characters as they each prepare for their big championship softball game. The series reveals what it actually feels like to be in the shoes of each character—the insecure kids, their helicopter parents, even a lovesick umpire—with incredibly funny, very emotional and uniquely animated perspectives.
Pixar Animation Studios’ first-ever original series follows the intertwined stories of eight different characters as they each prepare for their big championship softball game. The series reveals what it actually feels like to be in the shoes of each character—the insecure kids, their helicopter parents, even a lovesick umpire—with incredibly funny, very emotional, and uniquely animated perspectives. The series is directed, written, and executive produced by Carrie Hobson and Michael Yates, and produced by David Lally.
Laurie’s insecurity about the upcoming championship manifests into a sentient blob called Sweaty.
Umpire Frank, a pro on the field, lives his life from the sidelines, unable to let down his guard.
Star catcher Rochelle knows money is tight—when she gets a chance to earn some cash, she’s all in.
Hard-working single mom Vanessa adores her kids and the love she gets for her social media posts.
Stuck at big sister Taylor’s boring softball games, imaginative Ira befriends troublemaking teens.
Cool and confident, pitcher Yuwen is in conflict with Little Yuwen—his childlike, vulnerable self.
Kai finds joy in new friends she makes on the softball team, but an injury nearly sidelines her.
Coach Dan’s leadership is crucial as the team stumbles their way toward their championship game.