Low Life
In 1977, rumors began to spread of an Imperial Chinese shipwreck found off the coast of Korea. Hoping to turn their lives around, Gwanseok and Heedong set off in search of a hidden treasure.
In 1977, while everyday Koreans struggled to survive, rumors began to spread of an Imperial Chinese shipwreck found off the coast of Korea. Hoping to turn their lives around, Gwanseok and Heedong set off in search of a treasure hidden beneath the sea.
Gwanseok and Heedong are offered a job salvaging treasure off the coast of Korea and head to Mokpo.
Gwanseok and Heedong's gang hunts for the exact location of the sunken treasure.
With the arrival of a new competitor and Chairman Cheon wavering, Gwanseok scrambles for a solution.
Gwanseok and Heedong eventually agree to team up with Professor Kim on the salvage operation.
After seeing the pottery, Jungsook is convinced of its value, and the gang makes their first dive.
The team get their first taste of success, and Gwanseok accepts a secret task from Chairman Cheon.
With a barge and villagers recruited, the salvage operation takes an unexpected turn.
Prof. Kim shows up with his Busan gang, steals the loot, and leaves Honggi in pursuit.
More treasure goes missing and Gwanseok, Heedong, and Jungsook fight over the remains.