The Kid
Bruce Willis stars as Russ Duritz, a career-minded man who has spent all of his incredibly empty life forgetting the child he used to be—until the day he meets him face-to-face. Once Rusty proves that he really isn't a hallucination, Russ will need to accept his goofy but well-meaning past and embrace his younger self's kindness...if he wants to get Rusty back home.
Bruce Willis, Lily Tomlin, Emily Mortimer and Spencer Breslin star in this hilarious and heartwarming comedy. Successful, high-powered Russ Duritz (Willis) has spent all of his incredibly empty life forgetting the child he used to be-until the day he meets him face-to-face. Thinking this kid is a hallucination, Russ does everything he can to make him go away. But 8-year-old Rusty (Breslin), who's anything but happy that he grows up to be a loser without real meaning in his life, can't leave—at least not yet. At once funny and charming, this a magical comedy that's filled with adult-sized laughs.