The Pacifier
A super tough Navy SEAL agrees to take care of a scientist's family, only to discover that from diapers to curfews, this is his toughest mission yet.
Lt. Shane Wolfe (Vin Diesel) is a tough-as-nails Navy SEAL who has controlled military operations in every corner of the globe. Now the ultimate test comes when he's assigned to protect the home front...as in a house loaded with five out-of-control kids. But even when he trades combat gear for diapers and juice boxes, it's not just a babysitting job – it's an adventure.